درمان شقاق با لیزر “راه قطعی” + مراقبت قبل و بعد لیزر فیشر

اگر راه‌های گوناگون درمان شقاق را امتحان کرده‌اید اما هنوز هم درگیر عود مجدد بیماری هستید، روش لیزر شقاق مقعد یک روش سریع و سرپایی برای رهایی از این عارضه است. لیزر فیشر یک درمان موثر، بی خطر و بدون عوارض جانبی است که در ادامه بطور دقیق به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم:

اگر چندمورد از شرایط زیر را دارید، به احتمال زیاد شما کیس درمان شقاق با لیزر هستید:

  • داشتن فیشر مزمن و مقاوم به سایر درمان‌های دارویی و خانگی
  • درد شدید و غیر قابل تحمل
  • خونریزی زیاد و تکرار شونده
  • ترس از عمل و تیغ جراحی
  • نیاز به بهبودی سریع
بیماری شقاق یا زخم مقعد (anal fissure) به دلیل ایجاد شکاف و پارگی در پوست مقعد، درد و ناراحتی زیادی برای بیمار ایجاد می‌کند و نیاز به درمان فوری دارد. اگر زخم شما جزئی است و به تازگی ایجاد شده، بعضی از اقدامات خود مراقبتی می‌تواند به درمان شقاق کمک کند اما همیشه هم اینطور نیست و ممکن است نیاز به جراحی و لیزر باشد.بهترین راه درمان سریع و قطعی شقاق (فیشر)

بهترین راه درمان شقاق چیست؟ منظور از بهترین درمان، روشی است که بیشترین اثربخشی و کمترین عوارض را داشته باشد و خیلی سریع انجام شود. برای تعیین بهترین راه درمان، مراجعه به پزشک یکی از گام‌های بسیار مهم است. چون در وهله اول باید شدت پیشرفت (فیشر حاد یا مزمن) و عمق پارگی مقعد بطور کامل بررسی شود تا بر اساس آن نوع درمان تعیین شود.

021–88870896

دریافت وقت تلفنی برای درمان شقاق

از آنجایی که نشانه‌های بیماری شقاق گاهاً مشابه هموروئید است، توصیه می‌کنیم تشخیص دقیق و قطعی را به عهده دکتر بگذارید. بعد از مراجعه به دکتر شقاق و ارائه سوابق بیماری و انجام معاینات لازم، گزینه‌های مناسب برای درمان زخم شقاق مقعد پیشنهاد خواهد شد. البته انتخاب روش درمان فیشر به ترجیح بیمار هم بستگی دارد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل شقاق و زخم مقعد را می‌توان خشکی مدفوع و یبوست دانست که باعث وارد آمدن فشار بیش از حد به دیواره مقعد و ایجاد پارگی می‌شود. بنابراین نباید اجازه دهید که یبوست شما طولانی شود، چون عوارض زیادی به همراه دارد.

مراحل درمان شقاق مقعد با لیزر و بدون جراحی​

چرا درمان شقاق با لیزر چرا جایگزین جراحی شده؟ زیرا یک روش امن است که بیماران طی آن، کمترین میزان درد و عوارض را تجربه می‌کنند. لیزر به عنوان جدیدترین متد کم تهاجمی برای درمان شقاق بدون جراحی است که در کمتر از 30 دقیقه در کلینیک و سرپایی انجام می‌شود. بی شک همه بیماران از اتاق عمل و تیغ جراحی واهمه دارند و ترجیح می‌دهند روش‌های آسان‌تری را برای درمان بیماری خود انتخاب کنند.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا