مزایا و معایب روف گاردن

mahdikarimi

تازه وارد
با اجرای روف گاردن ، شما یک پوشش سقف پایدار، سازگار با آب و هوا و کم مصرف را خواهید داشت. در واقع، مزایای روف گاردن بسیار زیاد است که بتوان همه آنها را در اینجا فهرست کرد. به عنوان مثال، به تنظیم بهتر زهکشی آب باران فکر کنید زیرا بام سبز آب را بهتر جذب و حفظ می کند. اما اگر تصمیمی آگاهانه به نفع بام سبز بگیرید، باید برخی از معایب را نیز بپذیرید. شما می توانید با انتخاب گونه ای از بام سبز که به بهترین وجه مناسب بام فعلی شما است، از این معایب جلوگیری کرده یا آن را کاهش دهید. مانند یک سقف سدوم آماده برای استفاده . یک سقف سدومشامل انواع مختلفی از گیاهان آبدار است که به سختی به آب نیاز دارند و نگهداری از بام سبز شما را بسیار آسان می کند.



با کمک متخصص، می توانید بام سبز را روی خانه یا گاراژ خود نصب کنید که مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است. Dachbegrünungtotal، متخصص، تامین کننده و نصب کننده بام سبز شما، خوشحال است که برای ارزیابی وضعیت سایت شما از شما بازدید می کند. ما به شما در مورد هزینه ها و مزایای انواع مختلف بام سبز متناسب با شرایط شما توصیه می کنیم. ما این کار را بدون تعهد انجام می دهیم. در صورت تمایل، ما می توانیم پیشنهادی برای بام سبزی که مناسب خانه یا گاراژ شما باشد به شما ارائه دهیم. در زیر اطلاعات اولیه در مورد مزایا و معایب کلی بام سبز آورده شده است.



مزایای روف گادرن​

تحولات در زمینه سبزسازی و پایداری به سرعت در حال پیشرفت است. این موضوع در مورد بام های سبز نیز صدق می کند. به عنوان مثال، تکنیک‌های بیشتری برای رشد تقریباً هر نوع پوشش گیاهی (از ساکولنت‌ها گرفته تا درختان) روی سقف در حال توسعه است. تفاوت مهم بین بام های سبز فشرده و بام های سبز گسترده است.

یک روف گاردن (همانطور که از نامش پیداست) نیاز به نگهداری زیادی دارد. یک روف گاردن کامل با چمن، درختچه و درخت را تصور کنید. باغی که بیشتر مردم در پشت خانه خود دارند، اما اکنون می توان آن را در بالای خانه یا ساختمان دیگری نیز ایجاد کرد. با توجه به لایه ضخیم خاک باغچه که برای رشد ریشه درختان و درختان مورد نیاز است، یک بام سبز فشرده می تواند به سرعت برای سقف متوسط بیش از حد سنگین شود. خوشبختانه امروزه یک جایگزین آسان وجود دارد: سقف سدوم . سقف سدوم از گیاهان آبدار تشکیل شده است.

سقف سدوم نمونه ای از بام سبز گسترده است. بام های سبز گسترده سقف هایی با ساختار حداکثر 15 سانتی متر و پوشش گیاهی است که بیش از 50 سانتی متر رشد نمی کند.

مزایای زیر برای تمام بام های سبز اعمال می شود:

  • اثر عایق خوب (دما و صدا)
  • تأثیر مثبت بر گرمایش جهانی • زهکشی بهتر آب باران
  • اثر پاک کنندگی بر روی آب و هوا • کمک به تنوع زیستی در محیط نزدیک شما
  • سبز کردن محیط زندگی در مناطق شهری
  • طول عمر بیشتر (از سقف خاکستری کاشی یا قیر).
سقف سدوم دو مزیت خاص زیر را نیز دارد:

  • وزن نسبتاً کم: در بسیاری از موارد لازم نیست سقف موجود خود را قبل از نصب سقف سدوم تعویض کنید. در مقایسه با یک بام سبز فشرده، این باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه می شود.
  • سطح بالای نگهداری: Sedum در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت می کند و به آب بسیار کمی نیاز دارد. گیاهان دارای برگ ضخیم آب را به خوبی در برگ های چرمی خود ذخیره می کنند. بنابراین هرگز نیازی به آبیاری آنها ندارید، حتی اگر برای مدت طولانی خشک و گرم باشد. یک بام سبز فشرده نیاز به نگهداری بسیار بیشتری دارد، اگر فقط برای جلوگیری از رشد کنترل نشده (به هرس و علف هرز فکر کنید).
یک پیشنهاد شخصی در عرض یک روز!
* قیمت بام های سبز به اندازه ای ساخته شده است.
درخواست نقل قول

معایب روف گاردن​

روف گاردن در مقایسه با سقف خاکستری معمولی دارای معایب زیر است:

  • وزن به معنای بار بیشتر بر روی ساختار سقف است. شما نمی توانید فقط یک روف گاردن در بالای سقف موجود ایجاد کنید. ابتدا باید محاسبه کنید که آیا ساختار سقف شما وزن روف گاردن را تحمل می کند یا خیر. با یک سقف سدوم گسترده، این عیب بسیار کمتر است: چنین سقفی بسیار سبک تر از یک روف گاردن است.
  • شناسایی و رفع نشتی ها دشوارتر است. سقف سدوم با کیفیت از چندین لایه، از جمله یک لایه زهکشی و یک غشای مقاوم در برابر ریشه تشکیل شده است. اگر این لایه ها به دقت اعمال نشوند، ممکن است نشتی ایجاد شود. به دلیل ساختار لایه ای و پوشش گیاهی روی سقف، تشخیص و رفع چنین نشتی معمولا سخت تر از سقف خاکستری است.
  • بام های سبز پرندگان و حشرات را جذب می کنند، این که آیا این یک نقطه ضعف است البته به ترجیحات شما بستگی دارد. برای دوستداران طبیعت و حیوانات، این یک مزیت بیشتر است.
آیا دوست دارید در مورد امکانات بام سبز در خانه یا گاراژ خود بیشتر بدانید؟ برای مشاوره غیر الزام آور با Dachbegrünungtotal تماس بگیرید. ما دوست داریم شما را بشناسیم!
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا